tropoi gia apotelesmatiki dioikisi prosopikou

Τέσσερις είναι οι κύριοι τρόποι για αποτελεσματική διοίκηση του προσωπικού του φαρμακείου: το οργανόγραμμα του φαρμακείου, το χτίσιμο της ομάδας του φαρμακείου, οι περιγραφές θέσεων εργασίας και τα κίνητρα - αμοιβές - bonus.

clip image002

Marketing είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της διαδικασίας μέσω της οποίας τα αγαθά και οι υπηρεσίες προωθούνται προς τον πελάτη.

omadiki ergasia

Ικανή και αναγκαία συνθήκη για την ανάπτυξη ενός φαρμακείου, καθώς και την ανέλιξη των φαρμακοποιών και των υπαλλήλων του, αποτελεί η ομαδική εργασία. Τα κύρια στοιχεία που πρέπει να χαρακτηρίζουν τα μέλη της ομάδας είναι: η ξεκάθαρη δομή και ιεραρχία, ο καθορισμός στόχων και ο προγραμματισμός, η αξιοποίηση πρωτοβουλιών και ιδεών, η αλληλοϋποστήριξη των μελών της, η αξιοποίηση των λαθών (προς αποφυγή τους στο μέλλον) και ο επαγγελματισμός.

Η αγορά του φαρμακείου αλλάζει δραματικά. Είναι κοινή συνείδηση ότι οι φαρμακοποιοί βρίσκονται αφενός προ μέτρων που θα μειώσουν αισθητά τους τζίρους τους και, αφετέρου, απροετοίμαστοι για το πώς θα αντικαταστήσουν τους χαμένους τζίρους τους.
Ο εκπαιδευμένος φαρμακοποιός και η ομάδα του θα κάνει τη διαφορά μεταξύ του φαρμακείου που θα επανατοποθετηθεί επιτυχώς στην αγορά και του ανεκπαίδευτου που θα δυσκολευτεί να ανταπεξέλθει.

clip_image002

Η ολοκλήρωση ενός ιστότοπου είναι η αρχή μιας συνεχούς προσπάθειας για να του δώσουμε μεγαλύτερη αξία ώστε να προσφέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα.

facebook_like_buton

Προσέξτε λίγο τις διαφημίσεις σε τηλεόραση και περιοδικά. Σχεδόν σε όλες, μαζί με το site του προιόντος ή της εταιρείας αναφέρεται και η σελίδα στο facebook. Mάλιστα στις περισσότερες θα δούμε να μας προτρέπουν να κάνουμε like για να κερδίσουμε δώρα μετά από κλήρωση. Η κίνηση είναι απόλυτα λογική, αν σκεφτούμε ότι απευθύνονται σε μια αγορά 3,4 εκατ. Ελλήνων, εκ των οποίων 200.000 άνοιξαν λογαριασμό στο συγκεκριμένο site κοινωνικής δικτύωσης μόλις στο τελευταίο τρίμηνο.

salamos

«Συνεχής μάθηση και νέες ιδέες είναι το "κλειδί" για την ανάπτυξη του marketing της επιχείρησης»

 

Μέχρι πριν από τρεις δεκαετίες περίπου, ο κοινοτικός φαρμακοποιός είχε ως κύριο μέλημά του την άμεση εξυπηρέτηση των πελατών–ασθενών του και την κάλυψη των αναγκών τους. Σήμερα, η αύξηση του αριθμού των ανθρώπων που επισκέπτονται καθημερινά το φαρμακείο, σε συνδυασμό με την ύπαρξη μιας τεράστιας γκάμας προϊόντων (για παράδειγμα βιολογικά καλλυντικά, ομοιοπαθητικά, βρεφικά, δερμοκαλλυντικά και συμπληρώματα  διατροφής), έχει κάνει πιο δύσκολη την επίτευξη αυτού του στόχου. Γι' αυτό τον λόγο αποτελεί επιτακτική ανάγκη η διαμόρφωση μιας νέας στρατηγικής με άμεσο στόχο τη σωστή αξιοποίηση των διαθέσιμών πόρων, την καλύτερη διοίκηση του φαρμακείου και την ανάπτυξη άλλων εμπορικών τομέων και υπηρεσιών υγείας.

pharmacy_3

Το κοινοτικό φαρμακείο αποτελεί μια επιχείρηση, της οποίας η διατήρηση και η ανάπτυξη είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με τη σωστή διαχείριση των πόρων. Η γνώση αποτελεί ίσως το σημαντικότερο κομμάτι των πόρων, αλλά δεν είναι αρκετή. Ο σύγχρονος φαρμακοποιός πρέπει να θέτει κάποιους στόχους και σκοπούς, ανάλογα φυσικά με το περιβάλλον μέσα στο οποίο δραστηριοποιείται η επιχείρηση του. Έπειτα καλείται να χαράξει μια στρατηγική με τη βοήθεια της οποίας θα αναλύει τοn τρόπο με τον οποίο θα πετύχει τους στόχους, αξιοποιώντας στο έπακρο τους διαθέσιμούς πόρους.

logo_Η Ακαδημία Marketing Επαγγελματιών Υγείας (ΑΚΜΕΥ) είναι μια αστική, μη κερδοσκοπική εταιρεία, που στελεχώνεται από μέλη/επιστήμονες στον χώρο της Υγείας, όπως φαρμακοποιοί, γιατροί και άλλα έμπειρα στελέχη με εξειδίκευση στη Διοίκηση  και το Marketing Προϊόντων και Υπηρεσιών Υγείας.

PSEF24 300X300 PSEF
300X300 ARISTEIA 24
pesffa24
IDEEAF Banner 300x300 1
vian
SIGNATURE PAD BANNER 2
300x300 copy
300x300 DATABOXAD

Web Banner χάρτης Pharmacorner.gr