clip_image002

Η ολοκλήρωση ενός ιστότοπου είναι η αρχή μιας συνεχούς προσπάθειας για να του δώσουμε μεγαλύτερη αξία ώστε να προσφέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα.

 

Πριν ακόμα ξεκινήσουμε την παρουσία μας στο διαδίκτυο, οι κατάλληλες ερωτήσεις θα μας οδηγήσουν σε μια πιο ξεκάθαρη εικόνα για τις ανάγκες της παρουσίας μας στο διαδίκτυο:
• Ποιους στόχους θα θέλαμε να πετύχουμε μέσα από το site μας; (διαφήμιση, καλύτερη εξυπηρέτηση, ενημέρωση, νέοι πελάτες, πωλήσεις…)

• Σε ποιους απευθυνόμαστε; Τι ιδιαιτερότητες έχουν; Ποιες είναι οι ανάγκες τους; Πόσο εξοικειωμένοι είναι με τον Η/Υ και το διαδίκτυο;

• Τι ιδιαιτερότητες έχει η περιοχή μας και πώς μπορούμε να τις εκμεταλλευτούμε;

• Το φαρμακείο μας έχει κάποια εξειδίκευση σε κατηγορίες προϊόντων;

• Τι πόρους έχουμε τη δυνατότητα να διαθέσουμε για τη συντήρηση του site;

• Τι περιεχόμενο θέλουμε/μπορούμε να έχουμε; (επιστημονικά άρθρα, συμβουλές, προσφορές…)

 

Η στρατηγική μας…

Η στρατηγική που θα ακολουθήσουμε είναι το «ζουμί» όλων των απαντήσεων που δώσαμε στον εαυτό μας. Σε αυτές θα ανατρέχουμε, σε όλη τη διαδικασία προετοιμασίας αλλά και εξέλιξης του ιστότοπού μας, ώστε να επιλέξουμε, να κρίνουμε και να αποφασίσουμε κάθε τι.
Ένας απλοϊκός τρόπος, για να συμπυκνώσουμε όλα τα ζητούμενα, είναι να συμπληρώσουμε το παρακάτω:

Θέλω να πείσω…
….ποιον; (κοινό-στόχος)
…να κάνει τι; (Να αγοράσει; Να επισκεφθεί;)
…αντί (ο ανταγωνισμός μας)
…γιατί (το πλεονέκτημα, το χαρακτηριστικό)


Τα πρώτα βήματα

Α. Δομή
Ξεκινάμε από τη δομή του περιεχομένου, ώστε να μπορέσουμε να «στήσουμε» σωστά την πλοήγηση και τις σημαντικότερες λέξεις - κλειδιά.

B. Όνομα (url)
Ποια θα είναι η ονομασία μας; Θα την συνδέσουμε άμεσα με το φυσικό κατάστημα ή όχι; θα χρησιμοποιήσουμε κάποια λέξη - κλειδί; Αν ναι, ποια θα είναι αυτή; Θα υποδηλώνει την περιοχή μας;

Γ. Εικαστικός σχεδιασμός
Λαμβάνοντας υπ’ όψιν όλα τα χαρακτηριστικά, και κυρίως το κοινό μας, δημιουργούμε έναν ιστότοπο εύκολο στη χρήση και προσαρμοσμένο στις ανάγκες των επισκεπτών του. Εξετάζουμε αν το εικαστικό κομμάτι καλύπτει τις προδιαγραφές που έχουμε θέσει, και, αν μπορούμε, κάνουμε μια mini-έρευνα μεταξύ των πελατών μας και σημειώνουμε τα συμπεράσματα.

...και μετά;



Συντήρηση και βελτίωση

Ανάλογα με το μοντέλο που έχουμε ακολουθήσει (ηλεκτρονικό κατάστημα, ενημερωτικό site,…) θα πρέπει να αφιερώνουμε τον κατάλληλο χρόνο ώστε:

- Να συντηρούμε το περιεχόμενο.
- Να μαθαίνουμε τι αρέσει και τι δεν αρέσει στους πελάτες μας, ώστε να βελτιωθούμε.
- Να εξοικειωθούμε με τις τεχνικές του internet marketing, ώστε να κινηθούμε προς τη σωστή κατεύθυνση.
- Να παρακολουθούμε τα στατιστικά στοιχεία που μας ενημερώνου για την κίνηση της ιστοσελίδας μας και τις επιλογές των επισκεπτών της.
- Να υπενθυμίζουμε την παρουσία μας στο διαδίκτυο (έντυπα, σακούλες, κ.λπ.), ώστε να γίνει συνήθεια και στους πελάτες μας.


Ανδρέας Λουκάκης

Web Services Director Κ-Provoli/Goodnews

300x300 Clinical Trials 19 01 copy
SIGNATURE PAD BANNER 2

Flash not installed.

Flash not installed.

300X300NewPharmaCorner