Εκτύπωση
Κατηγορία: Ειδήσεις

eefam

Στις 10, 11 και 12 Φεβρουαρίου 2016, θα πραγματοποιηθεί το «10ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ» στο Μέγαρο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών, με κεντρικό θεματικό άξονα: «Αντιμετωπίζουμε τις προκλήσεις, με τον ασθενή στο επίκεντρο». Το συνέδριο της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ (Ε.Ε.Φα.Μ.), πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια και αποτελεί κορυφαία διοργάνωση που συγκεντρώνει το ενδιαφέρον όλων των φορέων του κλάδου της Υγείας και της φαρμακοβιομηχανίας.

Διακεκριμένοι Έλληνες και ξένοι ομιλητές από τον ακαδημαϊκό χώρο, την Πολιτεία, τη φαρμακευτική αγορά και άλλους επιχειρηματικούς κλάδους θα δώσουν το παρόν σε ένα Συνέδριο με διττό επετειακό χαρακτήρα: πρόκειται για τη 10η στη σειρά διοργάνωση και συμπίπτει με τη συμπλήρωση των 25 χρόνων λειτουργίας της Ε.Ε.Φα.Μ.

Στο επίκεντρο του συνεδρίου βρίσκεται η απονομή των «Αριστείων Φαρμακευτικού Marketing», μέσω των οποίων βραβεύονται βέλτιστες και καινοτόμες πρακτικές στελεχών, που τα δύο προηγούμενα χρόνια, σχεδίασαν και εφάρμοσαν επιτυχώς στο μάρκετινγκ και στην ιατρική επιστημονική ενημέρωση.

Με δυναμική ατζέντα και κορυφαίους ομιλητές, το «10ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Marketing» θα απαντήσει αποτελεσματικά στα σημαντικότερα ζητήματα που προκύπτουν στο χώρο της υγείας και του φαρμάκου, θέτοντας στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος τον ίδιο τον ασθενή.

Δείτε εδώ αναλυτικά την 1η Ανακοίνωση του Συνεδρίου.