Εκτύπωση
Κατηγορία: Συνεντεύξεις
H DEMO, στο πλαίσιο της στρατηγικής της επιλογής, για συνεχή ενδυνάμωση της online παρουσίας της, προχώρησε στη δημιουργία του νέου, σύγχρονου website της και στην έναρξη της online καμπάνιας της.

Το νέο website της DEMO, διαθέτοντας νέο και σύγχρονο σχεδιασμό, είναι πολύ πιο φιλικό και εύχρηστο για τους χρήστες του διαδικτύου, ενώ περιέχει όλες τις πληροφορίες για τη δραστηριότητα, τα προϊόντα και τα νέα της εταιρείας. Επιπλέον, η DEMO ενισχύει την παρουσία της και στα social media, με το νέο κανάλι της στο YouTube. Σκοπός του καναλιού είναι η αποτελεσματικότερη απεικόνιση της εταιρικής δραστηριότητας της DEMO, αλλά και η ενδυνάμωση των σχέσεων της εταιρείας με το κοινό στην Ελλάδα και σε ολόκληρο τον κόσμο.

Ταυτόχρονα, στον αέρα βρίσκεται και η online καμπάνια της εταιρείας, τα μηνύματα της οποίας επικεντρώνονται στις υπερσύγχρονες και μεγαλύτερες στην ΝΑ Ευρώπη εγκαταστάσεις της, καθώς και στην απόλυτα επιτυχημένη παγκόσμια παρουσία της.

Ο Αντιπρόεδρος της DEMO, κ. Δημήτρης Δέμος, δήλωσε σχετικά: «Το internet και οι online εφαρμογές είναι ο σύγχρονος τρόπος επικοινωνίας σε κάθε επίπεδο. Επομένως, η ισχυρή παρουσία μας στην Ελλάδα και στον κόσμο, η σταθερή πορεία εξέλιξης και η εντυπωσιακή ανάπτυξη της εταιρείας μας είναι σημαντικό να έχουν την ανάλογη, δυναμική και μοντέρνα παρουσία και στο διαδίκτυο. Επιπλέον, μια εταιρεία με παράδοση στην καινοτομία, όπως η DEMO, δε θα μπορούσε παρά να αξιοποιεί κατάλληλα το κύριο όπλο της, την τεχνολογία, και σε επίπεδο επικοινωνίας».