Panel Ellhniko Farmakeio

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι εργασίες της 6ης Επαγγελματικής Διημερίδας του Συνεταιρισμού Φαρμακοποιών Θεσσαλονίκης, που πραγματοποιήθηκε, στις 23 και 24 Φεβρουαρίου 2019, στον φιλόξενο χώρο του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης. Οι 420 σύνεδροι «υποδέχθηκαν» με μεγάλο ενδιαφέρον το διαδραστικό forum παρουσιάσεων από τους ίδιους τους φαρμακοποιούς-μέλη του ΣΥ.ΦΑ., για θέματα που αφορούν τη λειτουργία των φαρμακείων τους.

Synedriaki aithousa

Οι πέντε ομάδες εθελοντών, συνολικά 33 φαρμακοποιοί, παρουσίασαν από μια θεματική ενότητα, σχετική με την επαγγελματική διάσταση των φαρμακείων, και αξιολογήθηκαν για την παρουσίαση από τους συναδέρφους τους και από την Επιτροπή Αξιολόγησης. Πιο συγκεκριμένα, οι θεματικές ενότητες της Διημερίδας ήταν οι παρακάτω:

  • 1η ομάδα: Πολιτική αγορών και διαχείριση αποθήκης φαρμακείου
  • 2η ομάδα: Προωθητικές ενέργειες, εκπτώσεις, προσφορές και marketing φαρμακείου
  • 3η ομάδα: Το «ταξίδι» του πελάτη στο φαρμακείο: βέλτιστη αξιοποίηση του εμπορικού χώρου (merchandising)
  • 4η ομάδα: Από το Πανεπιστήμιο στον πάγκο του φαρμακείου: τι έμαθα, τι δεν έμαθα, τι θα ήθελα να μάθω
  • 5η ομάδα: Πώς ονειρεύομαι το φαρμακείο του μέλλοντος

Το πρώτο βραβείο μοιράστηκαν η 1η και η 4η ομάδα, ενώ επιβραβεύτηκαν και οι άλλες τρεις ομάδες για την προσπάθειά τους και την αρτιότητα των παρουσιάσεών τους. Όπως επισήμανε ο πρόεδρος του ΣΥ.ΦΑ. Θεσσαλονίκης, κ. Λάζαρος Φαρσάκης, «όλοι είναι νικητές, καθώς για, πρώτη φορά, εκλήθησαν να δουλέψουν ανά ομάδες και το αποτέλεσμα της συνεργασίας τούς αποζημίωσε».

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τους φαρμακοποιούς παρουσίασε και η ενότητα «Το φαρμακείο στη νέα εποχή» όπου συμμετείχαν ο πρόεδρος του Πανελληνίου Φαρμακευτικού Συλλόγου κ. Κυριάκος Θεοδοσιάδης και ο πρόεδρος του ΣΥ.ΦΑ. Θεσσαλονίκης κ. Λάζαρος Φαρσάκης.

Ο κ. Θεοδοσιάδης τόνισε πως στο φαρμακείο στη νέα εποχή «θα πρέπει να ενισχυθεί ο συμβουλευτικός ρόλος των φαρμακοποιών, η συνεισφορά τους στη συμμόρφωση των ασθενών στη φαρμακευτική αγωγή, στην ενημέρωση των πολιτών για την αξία της πρόληψης και στην πληροφόρηση των ασθενών χρονίων νοσημάτων. Παράλληλα, να αναγνωριστεί η προσφορά τους σε ένα πλήθος υπηρεσιών που παρέχονται ήδη μέσα από τα φαρμακεία, όπως η μέτρηση της πίεσης και του σακχάρου, οι εμβολιασμοί κ.λπ.».

Ακόμα, η δρ Λαμπρινή Πήχα, διδάκτορας του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (Ο.Π.Α.) ανέπτυξε το θέμα «Υπερβαίνοντας τις προσδοκίες του πελάτη στο φαρμακείο μέσα από άριστη εξυπηρέτηση», τονίζοντας πως  όταν το Φαρμακείο καταφέρει να ξεπεράσει τις προσδοκίες των ασθενών, εκείνοι…

  • είναι πιθανότερο να συνεχίσουν πιστά τη φαρμακευτική τους αγωγή.
  • είναι πιθανότερο να κρατήσουν μία σταθερή σχέση με τον φαρμακοποιό τους.
  • συμμορφώνονται καλύτερα με τις οδηγίες του φαρμακοποιού και «συνεργάζονται» μαζί του.
  • είναι πιο πρόθυμοι να «συμμετέχουν» οι ίδιοι στη θεραπεία τους.

Τέλος, τους συνέδρους καλωσόρισε ο πρόεδρος του ΣΥ.ΦΑ. Θεσσαλονίκης κ. Λάζαρος Φαρσάκης, ενώ χαιρετισμό απηύθυναν ο πρόεδρος του Φ.Σ. Θεσσαλονίκης κ. Διονύσιος Ευγενίδης και ο πρόεδρος της ΟΣΦΕ κ. Σταύρος Μπελώνης.

Η Διημερίδα πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Φαρμακευτικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης.

Χρυσός χορηγός ήταν η εταιρεία GSK.

 

SIGNATURE PAD BANNER 2
300x300 VELTRAS

Flash not installed.

300x300 DATABOXAD