Εκτύπωση
Κατηγορία: Ειδήσεις

k theodosiadis

Mε αφορμή την ανακοίνωση του Υπουργείου Ανάπτυξης για την επιβολή πρόστιμου 150.000 ευρώ σε αλυσίδα σούπερ μάρκετ για το θεμα των πασχαλινών αμνοεριφίων για παραπλάνηση των καταναλωτών, υπενθυμίζω το Δελτίο Τύπου του Πανελληνίου Φαρμακευτικού Συλλόγου στις 25.4.2014.

Στο Δελτίο Τύπου αυτό αναφέραμε χαρακτηριστικά :

«Τα πρόσφατα γεγονότα που αφορούσαν  την παραπλανητική διαφήμιση, αλυσίδας σουπερ μάρκετ γερμανικών συμφερόντων, σχετικά με την τιμή διάθεσης των αμνοεριφίων και τα όσα επακολούθησαν και προκάλεσαν την παρέμβαση του Υπουργείου Ανάπτυξης, για μια ακόμη φορά δικαίωσαν τις επισημάνσεις του ΠΦΣ για τους κινδύνους που περικλείει το σενάριο πώλησης φαρμάκων από τα σούπερ μάρκετ.
Και αν το θέμα της τιμής των αμνοεριφίων είναι ένα ζωτικό θέμα, τα θέματα που άπτονται της Υγείας  είναι πολύ πιο σοβαρά».

Και κατέληγε το Δ.Τ. μετά από μια σύντομη αναφορά και στο θέμα της αιφνίδιας αύξησης της τιμήςτων καυσίμων:
«Ας ευχηθούμε αυτές τις παρατηρήσεις μας να τις λάβει υπόψιν του το Υπουργείο Ανάπτυξης και η Κυβέρνηση και να κατανοήσει ότι η απελευθέρωση της αγοράς δεν πρέπει να οδηγήσει σε εμπορευματοποίηση την Υγεία».
Τον ίδιο επίλογο θα χρησιμοποιήσω και τώρα:
Για άλλη μια φορά επιβεβαιώνονται οι φόβοι μας. Η συγκριμένη καταδικαστέα ενέργεια αφορoύσε αμνοερίφια. Ποια θα ήταν όμως τα αποτελέσματα αν αυτό γινόταν για φάρμακα; Δεν μπορεί το κέρδος και το μαρκετιγκ να υπερισχύουν της Υγείας του κόσμου.

ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΘΕΟΔΟΣΙΑΔΗΣ
Πρόεδρος ΦΣ Θεσσαλονίκης

Πρόστιμο 150.000 στη Lidl για το πασχαλινό αρνί

ΑΘΗΝΑ 06/08/2014

Πρόστιμο ύψους 150.000 ευρώ στην εταιρεία Lidl επέβαλε η Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή, για το θέμα των πασχαλινών αμνοεριφίων, καθώς, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης, διαπιστώθηκε παραπλάνηση των καταναλωτών.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η εταιρεία προέβη σε πρόσκληση αγοράς αμνοεριφίων σε δελεαστική τιμή για τον καταναλωτή χωρίς να γνωστοποιήσει την ύπαρξη των λόγων για τους οποίους δεν θα μπορούσε να προμηθεύσει τα προϊόντα στην τιμή αυτή σε εύλογο χρονικό διάστημα και σε εύλογες ποσότητες.

Σημειώνεται πως η εταιρεία είχε διαφημίσει πως πουλούσε νωπό αρνί με 3.99 ευρώ, ωστόσο καταναλωτές που έσπευσαν να το αγοράσουν, διαπίστωσαν πως τα αποθέματα ήταν ελάχιστα και εξαντλήθηκαν γρήγορα, με αποτέλεσμα να αγοράσουν ακριβότερο.

Η γερμανική εταιρεία από την πλευρά της υποστήριξε ότι «η μεγάλη ζήτηση ξεπέρασε τον προγραμματισμό, αν και η συνολική τους παραγγελία (190.000 κιλά) ήταν 14 φορές μεγαλύτερη από την περσινή.

ΠΗΓΗ: www.iefimerida.gr